Kuplungtárcsa, kuplungszerkezet, kuplung kinyomócsapágy, kuplung készlet, kettőstömegű lendkerék (DMF, ZMS) alkatrészek árajánlat-kéréséhez, vásárláshoz vagy az árak megtekintéséhez kérjük, töltse ki a fenti mezőket a lehető legpontosabban!Az adatok elküldése után, ha lehetséges, direkt ajánlatot adunk önnek kuplung, kettőstömegű lendkerék (DMF, ZMS) és csatlakozó alkatrészekre. Ha nem talál megfelelőt, vagy bizonytalan a megfelelő alkatrész kiválasztásában, kérhet tőlünk árajánlatot e-mailben is kuplung és kettőstömegű lendkerék (DMF, ZMS) alkatrészekre. Így kollégáink kikeresik önnek a legjobb ajánlatot, és az ön által megadott e-mailcímre elküldik önnek.
Kérjük, az ajánlat kérés kitöltése után figyelje e-mailboxát (a spam- vagy levélszemét mappát is!), a lehető leghamarabb igyekszünk válaszolni önnek.
Fontos, hogy amikor megérkeznek a kuplungtárcsa, kuplungszerkezet, kuplung kinyomócsapágy, kuplungkészlet, kettőstömegű lendkerék (DMF, ZMS) alkatrész árak, egyes esetekben extra kedvezményt tartalmaznak, amelyek csak az adott e-mailre válaszolva érvényesíthetőek.
A kettőstömegű lendkerékkel (DMF, ZMS) kapcsolatban ajánljuk figyelmükbe ezt a cikket:
Kell-e nekünk kettőstömegű lendkerék?
Az autóipar gyakran böfög fel magából olyan fejlesztéseket, melyek láttán az átlagember csak áll fejcsóválva. Értem, hogy ez jó, csak nem értem, miért épp nálam romlik el.
Az egyik ilyen lidérc angolosoknak a DMF (Dual Mass Flywheel), németeseknek a ZMS (Zweimassen-Schwungrad), azaz a kettőstömegű (vagy kéttömegű) lendkerék. Ma már szinte minden dízelautóban és néhány benzinesben megtalálható, okoz is elég gondot. Jól látszik, hogy a dízel Mondeók jó részében 200-300 ezer km között, az Alhambra/Galaxy/Sharan triumvirátusnál 100-150 ezer km között általában megadja magát. Cseréje komoly beruházás, a legolcsóbb utángyártottak is százezer felett vannak, a legdrágábbak 5-600 ezer körül, ugyanezek gyári alkatrészként pedig a csillagos eget verdeshetik. Munkadíjjal és az ilyenkor gyakran szükséges kuplungcserével megtoldva igen váratlan és kellemetlen kiadás.
Mindezt pedig úgy, hogy egy meghibásodott kettőstömegű lendkerék eleinte csak kisebb koppanással hallat magáról az autó leállításakor, no és persze egy kicsivel több rezgést enged az utastérbe. Nehéz megemészteni, hogy egy ilyen apró kellemetlenség javításáért az autó értékének jelentős részét kell kifizetnünk.
A cikket teljes egészében itt olvashatja el.