Természetesen lehetősége van online megrendelését személyesen is átvenni, üzleteink nyitva tartási idejében.
Áruházunkban a termékek mellett információt nyújtunk arról, hogy az adott termék hol áll rendelkezésre.
- Ha olyan terméket választ, amely az ön által kiszemelt üzletünkben készleten van, akár azonnal is átveheti azt.
- Ha olyan terméket választ, amely külső raktárból, vagy másik üzletünkből érkezik, a beérkezést visszaigazoló e-mailt érkezése után veheti át a terméket.
Sikerült megválaszolnunk a kérdését?
Ha szeretné felvenni velünk a kapcsolatot e-mailben:
Természetesen lehetősége van személyes vásárlásra előzetes online rendelés nélkül is.
Azt azonban fontos megjegyezni, hogy mivel üzleteink forgalma meglehetősen nagy, így online rendelés nélkül előfordulhat, hogy a kinézett termék már nem lesz elérhető, amikor az üzletbe érkezik. Ilyenkor a terméket meg tudjuk önnek rendelni, de egy másik időpontban fogja tudni azt átvenni.
Ezért azt javasoljuk, hogy a kinézett terméket online rendelje meg személyes átvétellel, és várja meg az értesítő e-mailt arról, hogy a rendelése átvehető. Így a termék mindenképp az ön rendelkezésére áll majd, amikor felkeresi üzletünket.
Sikerült megválaszolnunk a kérdését?
Ha szeretné felvenni velünk a kapcsolatot e-mailben:
Fizetési módot a rendelés elküldésekor tud majd választani.
Az elérhető fizetési módok a szállítási módtól függően változhatnak.
Személyes átvétel esetén:
- Készpénzben az üzletben, átvételkor;
- Bankkártyával az üzletben, átvételkor;
- Előre utalással, a termék átvétele előtt;
- PayPallal (ha rendelkezik PayPal-fiókkal), a rendelés elküldésekor;
- Online bankkártyás fizetéssel, a rendelés elküldésekor. - Átutalás (csak szerződött partnereink számára)
Futárszolgálatos szállítás esetén:
- Utánvéttel, átvételkor a futárnak;
- Előre utalással, a termék elküldése előtt;
- PayPallal (ha rendelkezik PayPal-fiókkal), a rendelés elküldésekor;
- Online bankkártyás fizetéssel, a rendelés elküldésekor. - Átutalás (csak szerződött partnereink számára)
A futárszolgálat egyes területeken az utánvétes fizetéshez kínálhat a készpénzes fizetésen kívül más lehetőségeket is. Erről az adott futárszolgálatnál tájékozódhat.
Átvétei pontra (Pick Pack Pont, Postapont, Posta Automata) szállítás esetén:
- Készpénzben az átvételi ponton, átvételkor;
- Előre utalással, a termék elküldése előtt;
- PayPallal (ha rendelkezik PayPal-fiókkal), a rendelés elküldésekor;
- Online bankkártyás fizetéssel, a rendelés elküldésekor;Ű - Átutalás (csak szerződött partnereink számára)
Egyes átvételi pontok az utánvétes fizetéshez kínálhatnak a készpénzes fizetésen kívül más lehetőségeket is. Erről az adott átvételi ponton tájékozódhat.
Előfordulhat, hogy egyes fizetési módok technikai probléma vagy egyéb okok miatt átmenetileg nem választhatóak. Az adott pillanatban elérhező fizetési módokról a Kosár oldalon adunk tájékoztatást.
Fontos: egyes szállítási és fizetési módok kombinációja nem értelmezhető (például személyes átvétel és utánvét), ilyen kombinációk a rendelés elküldésekor nem választhatóak.
A szállítási és fizetési módokról részletesebb információt talál a Szállítás oldalon.
Sikerült megválaszolnunk a kérdését?
Ha szeretné felvenni velünk a kapcsolatot e-mailben: info@kauffer.hu
Áruházunkban a következő szállítási módok közül választhat rendelése elküldésekor:
- Személyes átvétel üzletünkben, Szigetszentmiklóson;
- Személyes átvétel üzletünkben, Dél-Budán;
- Házhoz szállítás az MPL futárszolgálattal;
- Házhoz szállítás a Sprinter futárszolgálattal;
- Átvétel Pick Pack Ponton;
- Átvétel Posta Csomagautomatában;
- Átvétel Posta Ponton;
- Átvétel a Magyar Posta fiókjában;
- Raklapos házhoz szállítás (nagyméretű vagy túlsúlyos szállítmánynál)
A Kosár tartalma és az egyes tételek tulajdonságai (súly, méret) alapján előfordulhat, hogy egyes szállítási módok nem választhatóak. Erről pontos információt a Kosár oldalon adunk.
Fontos: egyes szállítási és fizetési módok kombinációja nem értelmezhető (például személyes átvétel és utánvét), ilyen kombinációk a rendelés elküldésekor nem választhatóak.
A szállítási és fizetési módokról részletesebb információt talál a Szállítás oldalon.
Sikerült megválaszolnunk a kérdését?
Ha szeretné felvenni velünk a kapcsolatot e-mailben: info@kauffer.hu
A 40.000 Ft. feletti rendelések esetén ingyenes szállítás lehetőségét biztosítjuk abban az esetben, ha:
- a rendelés nem tartalmaz akkumulátort, gumiabroncsot és/vagy felnit;
- egy csomagként feladhatóak;
- a vásárlónak nincs szerelői, viszonteladói vagy nagykereskedői besorolása;
- a vásárló előzetes fizetési módot választ;
- a rendelésük összsúlya 20 kg. alatt van.
FONTOS: Az ingyenes szállítás feltételeinek teljesülésekor nem lesz MINDEN szállítási mód automatikusan ingyenes, de legalább egy ingyenes szállítási módot mindenképpen biztosítunk.
Ha ön nem ingyenes szállítási módot, vagy utánvétes fizetést választ, szállítási költséget számolunk fel az egyéb feltételek teljesülése esetén is.
Ha tehát ön a Kosár oldalon van rendelése elküldése előtt, és nem lát ingyenes szállítási módot, a fenti feltételek valamelyike nem teljesült.
Sikerült megválaszolnunk a kérdését?
Ha szeretné felvenni velünk a kapcsolatot e-mailben: info@kauffer.hu
Az elküldött rendeléseit bármikor megtekintheti jobb felül, a Személyes menü (mobilon három vízszintes vonal) Rendelések menüpontjában.
Ha az elküldött rendelését itt nem találja, és e-mailben sem kapott visszaigazolást, a rendelése nem jött létre. Ennek több oka lehet:
- Nem vitte végig a rendelési folyamatot;
- Onine bankkártyás vagy Paypal fizetési módot választott, de sikertelen volt a fizetés;
- Technikai probléma;
Ilyen esetben a termékeit megtalálja a Kosár oldalon, ahonnan a rendelésést újra elküldheti.
Sikerült megválaszolnunk a kérdését?
Ha szeretné felvenni velünk a kapcsolatot e-mailben: info@kauffer.hu
A rendelésekről minden esetben e-mailt küldünk annak elküldésekor. Ha ön nem kapott ilyen e-mailt, annak a következő okai lehetnek:
1. A levelünk nem ért célba, mert az ön e-mailcíme nem létezik, vagy elgépelte azt;
2. A levelünk nem ért célba, mert az ön levelezőszervere elutasította azt.
3. A levelünk célba ért, de az ön levélszemét-beállításai miatt a spam- (levélszemét-) mappába került
4. Nem jött létre a rendelés, a termékek még az ön kosarában vannak.
Ha nem kapott visszaigazolást, azt javasoljuk, első körben azt ellenőrizze, biztosan sikeresen elküldte-e a rendelését. Ha igen, a rendelésnek szerepelnie kell az ön rendeléseinek listájában, ami jobb felül, a Személyes menü (mobilon három vízszintes vonal) Rendelések menüpontjában, vagy ide kattintva. .
Ha a listában nem találja a friss rendelést, az valószínűleg nem jött létre. Ilyenkor a termékeit megtalálja a Kosár oldalon, ahonnan újra megpróbálhatja elküldeni a rendelést.
Ha a rendelés létezik a rendeléslistában, érdemes megkeresnie levelezésében a spam- (levélszemét-) mappát, és ha ott megtalálja visszaigazolásunkat, azt "Nem szemét"-ként megjelölni, hogy a későbbi leveleink (státusz-értesítések, csomagszám, stb...) célba érjenek.
Tapasztalataink szerint sajnos a Magyarországon nagy számban használt freemail.hu és citromail.hu e-mailszolgáltatók gyakran megtagadják a kézbesítést olyan levelek esetén is, amelyek semmilyen szempontból nem mondhatóak levélszemétnek, és ezeket a levélszemét-mappában sem jelenítik meg.
Ezért azt javasoljuk, e két szolgáltató helyett használjon más, ingyenes e-mail-szolgáltatót. Alternatívaként remek választás lehet például a Gmail.
Sikerült megválaszolnunk a kérdését?
Ha szeretné felvenni velünk a kapcsolatot e-mailben: info@kauffer.hu
Áruházunkban a házhoz szállításra váró rendelések akkor indulnak útnak, ha minden abban érkező tétel (a külső forrásból érkezők is) készletre került.
- Ha olyan terméket rendelt, amely a szigetszentmiklósi üzletben raktáron van, gyakorlatilag azonnal feladható az ön rendelése.
- Ha egy vagy több termék csak a budai üzletünkben van raktáron, hétközben és napközben néhány órára van szükségünk arra, hogy a feladást végző üzletbe szállítsuk át.
- Ha olyan terméket választott, amely belföldi készleten van raktáron, szintén hétközben és napközben néhány órára van szükségünk arra, hogy a feladást végző üzletbe szállítsuk át.
- Ha a rendelt termékek között van olyan, amely külföldi készletről érkezik, az jellemzően a következő munkanap reggelére érkezik be, de egyes esetekben ez plusz 1-2 munkanapot is igénybe vehet.
A rendelés várható beérkezéséről a rendelés visszaigazolásakor adunk tájékoztatást.
Áruházunkban egy adott termék megrendelésekor a következő módon informáljuk önt a rendelkezésre állásról:
- A Kosár gomb körül mező zöld: saját üzleteinkben van készleten a termék.
- A Kosár gomb körüli mező sötétkék: belföldi készleten van a termék, de 2-3 óra alatt üzletünkben lehet.
- A Kosár gomb körüli mező világoskék: a termék belföldi készleten van, néhány óra alatt üzletünkben lehet.
- A Kosár gomb körül mező piros: a termék külföldi készleten van, +1-3 munkanap a beérkezés ideje.
Ha minden termék beérkezett (vagy már készleten volt), a rendelés Átvehető, vagy postázásra vár státuszba kerül, erről e-mailben is értesítjük önt.
Ha ön eleve olyan terméket vagy termékeket rendelt, amelyek készleten vannak szigetszentmiklósi üzletünkben, a rendelése állapota azonnal átvehető lesz, és erről a rendelést visszaigazoló e-maillel egyidőben, egy új levélben értesítjük önt.
Ezután az ön rendelését csomagoljuk, és bekerül a következő szállításba, a rendelés csomagszámot kap, státusza pedig Elküldve lesz. Ön erről is kap egy értesítő e-mailt.
Az ilyen rendelésekhez tartozó csomagot hétköznaponként 15 óra körül veszi fel a szállító, és indítja meg az adott szolgáltató logisztikai központjába. Fontos tudni, hogy bár az ön rendelése ilyenkor nálunk már Elküldve státuszt és csomagszámot kap, a szolgáltató rendszerében csak akkor jelenik meg a csomag, amikor azt a logisztikai központban feldolgozzák - jellemzően valamikor az éjszaka folyamán.
A futárszolgálat ezután általában a következő munkanapon megkísérli a csomag kézbesítését a megadott címre. Erről a szolgáltató e-mailt és SMS-t küld önnek.
Ha az adott címen a kézbesítés napján nem tartózkodik senki, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a futárszolgálattal, hogy a kézbesítés megfelelő időpontjáról egyeztetni tudjanak. Ellenkező esetben a futárszolgálat jellemzően maximum kétszer próbálja meg kézbesíteni a küldeményt, ezután visszaküldi azt Áruházunknak.
A futárszolgálattal történő időpont-egyeztetésben Áruházunk sajnos nem tud önnek segíteni.
Sikerült megválaszolnunk a kérdését?
Ha szeretné felvenni velünk a kapcsolatot e-mailben: info@kauffer.hu
Áruházunk a jogszabályokban foglaltaknak megfelelően, sőt, azon túlmenően is lehetőséget nyújt önnek arra, hogy a rendelésétől elálljon.
Önnek a következő lehetőségei vannak arra, hogy a rendelését megszakítsa, lemondja:
Ha az ön rendelését még nem küldtük el, vagy nem vette át személyesen: (a rendelés státusza nem Elküldve vagy Átvehető)
Áruházunkban a jobb felső sarokban találhatóSzemélyes menüben (mobilon három vízszintes vonal) található "Rendelés törlése" menüpontban tudja lemondani rendelését.
Ha az ön rendelését házhoz szállítással rendelte, már elküldtük, de ön még nem vette át:
- A csomag érkezésekor jelezze a futárszolgálatnak, hogy nem kéri a csomagot, így ők visszaküldik nekünk.
Ha az ön rendelését átvevőpontra kérte, de még nem vette át:
- Nincs teendője, az át nem vett csomagok visszakerülnek hozzánk.
Ha ön a megrendelt terméket már átvette:
- Kérjük, ilyen esetben a vásárlástól valól elállásról szóló tudnivalókhoz válassza lentebb a Visszaküldenék egy terméket menüpontot!
Sikerült megválaszolnunk a kérdését?
Ha szeretné felvenni velünk a kapcsolatot e-mailben: info@kauffer.hu
Áruházunkban a csomagpontos rendelések akkor indulnak útnak, ha minden abban érkező tétel (a külső forrásból érkezők is) készletre került.
- Ha olyan terméket rendelt, amely a szigetszentmiklósi üzletben raktáron van, gyakorlatilag azonnal feladható az ön rendelése.
- Ha egy vagy több termék csak a budai üzletünkben van raktáron, hétközben és napközben néhány órára van szükségünk arra, hogy a feladást végző üzletbe szállítsuk át.
- Ha olyan terméket választott, amely belföldi készleten van raktáron, szintén hétközben és napközben néhány órára van szükségünk arra, hogy a feladást végző üzletbe szállítsuk át.
- Ha a rendelt termékek között van olyan, amely külföldi készletről érkezik, az jellemzően a következő munkanap reggelére érkezik be, de egyes esetekben ez plusz 1-2 munkanapot is igénybe vehet.
A rendelés várható beérkezéséről a rendelés visszaigazolásakor adunk tájékoztatást.
Áruházunkban egy adott termék megrendelésekor a következő módon informáljuk önt a rendelkezésre állásról:
- A Kosár gomb körül mező zöld: saját üzleteinkben van készleten a termék.
- A Kosár gomb körüli mező sötétkék: belföldi készleten van a termék, de 2-3 óra alatt üzletünkben lehet.
- A Kosár gomb körüli mező világoskék: a termék belföldi készleten van, néhány óra alatt üzletünkben lehet.
- A Kosár gomb körül mező piros: a termék külföldi készleten van, +1-3 munkanap a beérkezés ideje.
Ha minden termék beérkezett (vagy már készleten volt), a rendelés Átvehető, vagy postázásra vár státuszba kerül, erről e-mailben is értesítjük önt.
Ha ön eleve olyan terméket vagy termékeket rendelt, amelyek készleten vannak szigetszentmiklósi üzletünkben, a rendelése állapota azonnal átvehető lesz, és erről a rendelést visszaigazoló e-maillel egyidőben, egy új levélben értesítjük önt.
Ezután az ön rendelését csomagoljuk, és bekerül a következő szállításba, a rendelés csomagszámot kap, státusza pedig Elküldve lesz. Ön erről is kap egy értesítő e-mailt.
Az ilyen rendelésekhez tartozó csomagot hétköznaponként 15 óra körül veszi fel a szállító, és indítja meg az adott szolgáltató logisztikai központjába. Fontos tudni, hogy bár az ön rendelése ilyenkor nálunk már Elküldve státuszt és csomagszámot kap, a szolgáltató rendszerében csak akkor jelenik meg a csomag, amikor azt a logisztikai központban feldolgozzák - jellemzően valamikor az éjszaka folyamán.
A csomagpontokra ezután általában 2-5 munkanap elteltével érkezik be az ön csomagja, ekkor lesz átvehető. Erről a szolgáltató e-mailt és SMS-t küld önnek.
A szolgáltató értesítésének beérkezése után veheti át csomagját a kiválasztott átvevőponton. Kérjük, figyeljen arra, hogy az átvevőpontok csupán néhány napig tárolják a várakozó csomagokat, ezután visszaküldik azt Áruházunknak.
Sikerült megválaszolnunk a kérdését?
Ha szeretné felvenni velünk a kapcsolatot e-mailben: info@kauffer.hu
A személyes átvétellel rendelt termékek Áruházunkban akkor lesznek átvehetőek, ha az abban foglalt összes termék készletre került.
- Ha olyan terméket rendelt, amely az átvételre kiválasztott üzletben raktáron van, gyakorlatilag azonnal átveheti rendelését.
- Ha egy vagy több termék csak a másik üzletünkben van raktáron, hétközben és napközben néhány órára van szükségünk arra, hogy az ön által kiválasztott üzletbe szállítsuk át.
- Ha olyan terméket választott, amely belföldi készleten van raktáron, szintén hétközben és napközben néhány órára van szükségünk arra, hogy az ön által kiválasztott üzletbe szállítsuk át.
- Ha a rendelt termékek között van olyan, amely külföldi készletről érkezik, az jellemzően a következő munkanap reggelére érkezik be, de egyes esetekben ez plusz 1-2 munkanapot is igénybe vehet.
A rendelés várható beérkezéséről a rendelés visszaigazolásakor adunk tájékoztatást.
Áruházunkban egy adott termék megrendelésekor a következő módon informáljuk önt a rendelkezésre állásról:
- A Kosár gomb körül mező zöld: saját üzleteinkben van készleten a termék.
- A Kosár gomb körüli mező sötétkék: belföldi készleten van a termék, de 2-3 óra alatt üzletünkben lehet.
- A Kosár gomb körüli mező világoskék: a termék belföldi készleten van, néhány óra alatt üzletünkben lehet.
- A Kosár gomb körül mező piros: a termék külföldi készleten van, +1-3 munkanap a beérkezés ideje.
Sikerült megválaszolnunk a kérdését?
Ha szeretné felvenni velünk a kapcsolatot e-mailben: info@kauffer.hu
A 40.000 Ft. feletti rendelések esetén ingyenes szállítás lehetőségét biztosítjuk abban az esetben, ha:
- a rendelés nem tartalmaz akkumulátort, gumiabroncsot és/vagy felnit;
- egy csomagként feladhatóak;
- a vásárlónak nincs szerelői, viszonteladói vagy nagykereskedői besorolása;
- a vásárló előzetes fizetési módot választ;
- a rendelésük összsúlya 20 kg. alatt van.
FONTOS: Az ingyenes szállítás feltételeinek teljesülésekor nem lesz MINDEN szállítási mód automatikusan ingyenes, de legalább egy ingyenes szállítási módot mindenképpen biztosítunk.
Ha ön nem ingyenes szállítási módot, vagy utánvétes fizetést választ, szállítási költséget számolunk fel az egyéb feltételek teljesülése esetén is.
Ha tehát az ön rendelésén szállítási díj szerepel, arra a következő magyarázatok lehetségesek:
- a Kosár olyan tételt tartalmazott, amely nem szállítható ingyenesen;
- az ön rendelése nem adható fel egy csomagban;
- a rendelés összsúlya 20kg felett van;
- önnek valamilyen emelt besorolása (kedvezménye) van;
- ön nem előzetes fizetést választott (hanem mondjuk utánvétet);
- ön nem azt a szállítási módot választotta ki, amelyet ingyenesen kínáltunk.
Sikerült megválaszolnunk a kérdését?
Ha szeretné felvenni velünk a kapcsolatot e-mailben: info@kauffer.hu
Ha ön előre utalást választott fizetési módként, a rendelés visszaigazolásával egyidőben, egy külön e-mailben elküldtük önnek a díjbekérőt.
A díjbekérőnek a magyar jogszabályokban nincs kötött formája, nem is szigorú számadású nyomtatvány, csupán logikailag szükséges adattartalma van:
- kinek kell fizetni, milyen bankszámlára;
- mennyit kell fizetni;
- miért kell fizetni;
- milyen időn belül kell fizetni.
A fizetéshez szükséges adatokat a díjbekérő, a rendelt tételeket a rendelés visszaigazolása tartalmazza, így az említett két e-mail minden szükséges adatot tartalmaz, amire egy díjbekérő esetén szükség lehet.
Így kérjük, ezeket az e-maileket kezeljék díjbekérőként. Más típusú díjbekérő kiállítására nincs módunk.
Sikerült megválaszolnunk a kérdését?
Ha szeretné felvenni velünk a kapcsolatot e-mailben: info@kauffer.hu
Természetesen minden rendeléshez adunk, illetve küldünk számlát, azonban az elképzelhető, hogy az elveszett, megsérült, vagy egyszerűen olyan helyre tettük a csomagban, hogy nehéz megtalálni.
Azonban szerencsére a számla bármikor pótolható, sőt, a fiókjába belépve le tudja tölteni nem csupán a legutóbbi számláját, de bármely, 2021 óta az ön vevőkódjára kiállított számlát is.
A számla letöltése a következőképpen érhető el:
- Személyes menü (mobileszközön három vízszintes vonal) a jobb felső sarokban;
- Számlák menüpont.
Ha önnek folyamatban lévő garanciális (jótállással kapcsolatos) igénye van, azt a Személyes menü (mobileszközön három vízszintes vonal) Jótállási igények menüpontjában, vagy közvetlenül ide kattintva megtekintheti, és tájékozódhat annak állásáról.
Ez a menüpont csak akkor jelenik meg, ha önnek van már benyújtott garanciális igénye.
Sikerült megválaszolnunk a kérdését?
Ha szeretné felvenni velünk a kapcsolatot e-mailben: garancia@kauffer.hu
Garanciális (jótállással kapcsolatos) igényének benyújtása jelenleg e-mailben vagy személyesen lehetséges. Ezzel kapcsolatban kérjük, tekintse át Garancia aloldalunkat, ahol minden szükséges tudnivalót megtalál a témával kapcsolatban.
Hamarosan elérhető lesz a Jótállási igény benyújtása aloldalunk, ahol online benyújthatja ilyen jellegű igényét, és annak menetéről, állapotáról információkat kaphat.
Sikerült megválaszolnunk a kérdését?
Ha szeretné felvenni velünk a kapcsolatot e-mailben: garancia@kauffer.hu
A Kauffer Áruház az internetes vásárlásról szóló törvényben előírt 14 napos elállási jogot minden esetben biztosítja vásárlóinak. Egyes esetekben ettől hosszabb időtartamra is lehetőséget biztosítunk a vásárlásról való elállásra.
Jelenleg a termék visszaküldése (vásárlástól való elállás) az ÁSZF-ben foglaltak szerint lehetséges. A részletek megtekintéséhez kérjük, kattintson ide!
Hamarosan lehetséges lesz a vásárlástól való elállás szándékának online bejelentése, és annak nyomon követése is.
Sikerült megválaszolnunk a kérdését?
Ha szeretné felvenni velünk a kapcsolatot e-mailben: info@kauffer.hu
A Kauffer Áruház az internetes vásárlásról szóló törvényben előírt 14 napos elállási jogot minden esetben biztosítja vásárlóinak. Egyes esetekben ettől hosszabb időtartamra is lehetőséget biztosítunk a vásárlásról való elállásra.
Jelenleg a termék visszaküldése (vásárlástól való elállás) az ÁSZF-ben foglaltak szerint lehetséges. A részletek megtekintéséhez kérjük, kattintson ide!
Hamarosan lehetséges lesz a vásárlástól való elállás szándékának online bejelentése, és annak nyomon követése is.
Sikerült megválaszolnunk a kérdését?
Ha szeretné felvenni velünk a kapcsolatot e-mailben: info@kauffer.hu
Ha egy típus-specifikus alkatrészt keres az autójához, azt Áruházunk főoldaláról a gyártót kiválasztva, vagy a Termékek menü Alkatrészek menüpontjában találja meg.
A gyártó után az autó típusát, majd a típuson belüli különböző modelleket kell kiválasztania, hogy pontos listát kaphasson az autóhoz elérhető alkatrészekről. Fontos, hogy a főcsoport és alcsoportok kiválasztása után is szerepelhetnek a listában olyan alkatrészek, amelyek kiviteltől, felszereltségtől függően nem feltételenül megfelelőek önnek, ezért kérjük, hogy vásárlás előtt alaposan nézze át az adott alkatrészek adatlapján fellelhető műszaki és alkalmazhatósági információkat!
Sikerült megválaszolnunk a kérdését?
Ha szeretné felvenni velünk a kapcsolatot e-mailben: info@kauffer.hu
Ha nem biztos abban, hogy a megfelelő alkatrészt találta meg az autójához, kollégáink az ön rendelkezésére állnak a kiválasztásban. Kétféleképpen juthat információhoz:
1. Árajánlat cikkszámok nélkül: Ingyenes segítségnyújtás az autó pontos adatai alapján, amelynek eredményeképpen ön megkapja tőlünk a kívánt alkatrészek árait, cikkszámok nélkül.
2. Cikkszámos árajánlat: térítés ellenében kollégáink elkészítenek önnek egy részletes árajánlatot, amely tartalmazza a kívánt alkatrészek árait és cikkszámait is. Ha az árajánlatban szereplő alkatrészeket tőlünk vásárolja meg, a végösszegből jóvá írjuk önnek az árajánlat árát.
Jelenleg árajánlat kérése e-mailben lehetséges, azonban hamarosan elérhető lesz az online árajánlat kérése is.
Sikerült megválaszolnunk a kérdését?
Ha szeretné felvenni velünk a kapcsolatot e-mailben: info@kauffer.hu
A Kauffer Áruházban lehetősége van minden megkezdett bankkártyás tranzakciójának részleteit megtekinteni (még akkor is, ha az sikertelen volt), a Személyes menü (mobileszközön három vízszintes vonal) Bankkártyás fizetések menüpontjában, vagy közvetlenül ide kattintva.
Egy sikeres online kártyás fizetés három lépésből áll:
1. Tranzakció inicializálása
2. Tranzakció lezárása
3. Sikeres tranzakció
Az ön rendelése csak akkor jön létre (és így a terhelés is csak akkor történik meg, ha a harmadik lépés is sikeres volt.
Ha az ön fizetési folyamata nem fejeződött be (= a tranzakciók listájában nem látja a harmadik lépést), akkor sem rendelése nem keletkezett, sem terhelés nem történt az ön bankszámláján.
Ilyen esetben ön láthat zárolást a számláján a rendelés összegében, ezt azonban, ha nem történt meg a harmadik lépés, a bankja legkésőbb 15 perc után feloldja. Ilyen esetben a rendelni kívánt termékek az ön kosarában maradnak, így a Kosár oldalról újra megpróbálhatja elküldeni a rendelésést.
A sikertelen fizetések okáról (mivel ez a bank oldalán történik) nekünk sajnos nincs információnk, így ebben segíteni nem tudunk.
Sikerült megválaszolnunk a kérdését?
Ha szeretné felvenni velünk a kapcsolatot e-mailben: info@kauffer.hu
A Kauffer Áruházban lehetősége van minden megkezdett bankkártyás tranzakciójának részleteit megtekinteni (még akkor is, ha az sikertelen volt), a Személyes menü (mobileszközön három vízszintes vonal) Bankkártyás fizetések menüpontjában, vagy közvetlenül ide kattintva.
Egy sikeres online kártyás fizetés három lépésből áll:
1. Tranzakció inicializálása
2. Tranzakció lezárása
3. Sikeres tranzakció
Az ön rendelése csak akkor jön létre (és így a terhelés is csak akkor történik meg, ha a harmadik lépés is sikeres volt.
Ha az ön fizetési folyamata nem fejeződött be (= a tranzakciók listájában nem látja a harmadik lépést), akkor sem rendelése nem keletkezett, sem terhelés nem történt az ön bankszámláján.
Ilyen esetben ön láthat zárolást a számláján a rendelés összegében, ezt azonban, ha nem történt meg a harmadik lépés, a bankja legkésőbb 15 perc után feloldja. Ilyen esetben a rendelni kívánt termékek az ön kosarában maradnak, így a Kosár oldalról újra megpróbálhatja elküldeni a rendelésést.
A sikertelen fizetések okáról (mivel ez a bank oldalán történik) nekünk sajnos nincs információnk, így ebben segíteni nem tudunk.
Sikerült megválaszolnunk a kérdését?
Ha szeretné felvenni velünk a kapcsolatot e-mailben: info@kauffer.hu
A Kauffer Áruházban a vásárlás csak érvényes e-mailcímmel lehetséges. Ennek oka az, hogy csak így tudunk eleget tenni a számunkra előírt tájékoztatási kötelezettségnek.
Ezért a regisztrációhoz és a regisztráció nélküli vásárláshoz is szükséges az, hogy ön egy működő e-mailcímet adjon meg nekünk, amelyre a leveleink célba is érnek, és az ott az ön számára megtalálható lesz.
Ennek egyik eszköze az, hogy egy ellenőrző kódot küldünk önnek az ön által megadott e-mailcímre, és a folyamat csak ennek megadása után folytatható.
Ha ön regisztrációt, vagy regisztráció nélküli vásárlást kezdeményezett, és nem kapja meg a kódot, kérjük, ellenőrizze a következőket:
- megfelelő címet adott-e meg, abban nincs-e esetleg elírás;
- az ön e-mailfiókja nem telt-e meg;
- az ön e-mailfiókjának vagy e-mailszolgáltatójának levélszemét- (spam-) beállításai nem túl szigorúak-e;
- nem került-e esetleg levelünk az ön levélszemét- (spam-) mappájába;
- céges e-mailfók esetén a cég levelezőszervere nem tiltja-e automatikusan a számára ismeretlen domainről érkező leveleket.
A levelek kiküldésekor a mi oldalunkon ellenőrizzük a levelek sikeres kiküldését, így - hacsak ön nem kap kifejezetten erről szóló hibaüzenetet - ez a folyamat elvileg a mi oldalunkon nem akadhat meg. Gyakori azonban az, hogy a címzett levelezés-szolgáltatók jelentős késéssel, vagy egyáltalán nem kézbesítik a beérkezett leveleket.
Ez jellemzően céges szervereknél történik meg, ahol a levélszemét elleni védekezés túl szigorú. Ingyenes levelezés-szolgáltató esetén szintén jellemző lehet a freemail.hu és a citromail.hu szolgáltatóknál. Ha önnek ilyen e-mailfiókja van, és a leveleinket nem, vagy jelentős késéssel kapja meg, javasoljuk, hogy váltson megbízhatóbb szolgáltatóra, például a Gmailre.
Ha megkapta levelünket és az abban lévő kódot, de látszólag helytelen, kérjük, hogy ellenőrizze, biztosan jó kódot adott-e meg.
A regisztrációhoz tartozó kód minden esetben négyjegyű, számokat és betűket tartalmaz, és azt az ön által megadott e-mailcímből képezzük, így egy e-mailcímre nem mehet ki olyan kód, ami ahhoz a címhez nem megfelelő. Ezért kérjük, elsősorban ne begépelje, hanem a vágólap segítségével másolja be a kapott kódot a megfelelő helyre.
Ha mégis a begépelés mellett dönt, fontos, hogy ellenőrizze, nem cserélte-e fel a NULLA karaktert az O-betűvel, a nagy I betűt a kis L-lel, és hasonlók.
Sikerült megválaszolnunk a kérdését?
Ha szeretné felvenni velünk a kapcsolatot e-mailben: info@kauffer.hu
Ha korábban már regisztrált nálunk, de nem tud belépni a fiókjába, mert nincs meg a korábbi jelszó, a fejlécben jobb szélen (mobileszközönn a három vízszintes vonallal kinyitható menüben) az Elfelejtett jelszó menüpontra kattintva kérhet egy új, ideiglenes jelszót a fiókjához.
Ha az ideiglenes jelszó megérkezett, az erdetileg használt e-mailcímmel és az ideiglenes jelszóval be tud lépni fiókjába.
Határozottan javasoljuk, hogy belépés után az ideiglenes jelszót biztonsági okokból változtassa meg a Személyes menü (mobileszközön három vízszintes vonal) Jelszómódosítás menüpontjában.
Sikerült megválaszolnunk a kérdését?
Ha szeretné felvenni velünk a kapcsolatot e-mailben: info@kauffer.hu
Ha ön regisztráció nélkül vásárolt, egy külön e-mailben küldtünk önnek egy ideglenes jelszót, amellyel be tud lépni fiókjába a rendelések, számlák, jótállási jegyek eléréséhez.
Határozottan javasoljuk, hogy belépés után az ideiglenes jelszót biztonsági okokból változtassa meg a Személyes menü (mobileszközön három vízszintes vonal) Jelszómódosítás menüpontjában.
Ha ön az ideiglenes jelszót megváltoztatja, fiókja nem regisztráltból automatikusan regisztrálttá változik. Így ön ezt a fiókját későbbi vásárlásokra is tudja használni, és egyben jogosult lesz levásárolható hűségpontok gyűjtésére is.
Sikerült megválaszolnunk a kérdését?
Ha szeretné felvenni velünk a kapcsolatot e-mailben: info@kauffer.hu
Természetesen minden rendeléshez adunk, illetve küldünk számlát, de az elképzelhető, hogy az elveszett, megsérült, vagy egyszerűen olyan helyre tettük a csomagban, hogy nehéz megtalálni.
Azonban szerencsére a számla bármikor pótolható, sőt, a fiókjába belépve le tudja tölteni nem csupán a legutóbbi számláját, de bármely, 2021 óta az ön vevőkódjára kiállított számlát is.
A számla letöltése a következőképpen érhető el:
- Személyes menü (mobileszközön három vízszintes vonal) a jobb felső sarokban;
- Számlák menüpont.
Ha a kapott számlán bármely adat nem megfelelő, vagy más, a számlával kapcsolatos problémája van, az ezzel kapcsolatos reklamációt online intézheti.
Ha ön be van lépve fiókjába, jobb felül, a Személyes menüben (mobileszközön három vízszintes vonal) megtalálja a Számlák menüpontot. Itt megtalálja az ön fiókjára kiállított összes számlát, időrendben rendezve.
Kérjük, keresse ki a problémás számlát, és nyissa meg! A tétellista alatt találni fog egy sárga vagy piros mezőt, "Gond van a számlával?" kezdetű szöveggel.
Ha ez a mező sárga, ön még nem töltötte le a számlát. Ilyenkor a reklamáció megkezdéséhez kattintson a tétellista felett a kis felhő ikonra (), ezután a mező pirosra vált.
Ha a mező piros, egy kattintható linket talál "ide kattintva" felirattal, ezzel indítható az adott számlához tartozó reklamáció.
Ha az ön által kért javítás végrehajtató, arról hamarosan e-mailben értesítik önt kollégáink, és ezután letölthető lesz az új, javított számla (új számlaszámmal) az ön számlalistájából.
Ha az ön által kért módosítás nem végrehajtható, erről is értesítést fog kapni e-mailben.
A számlák listája közvetlenül is elérhető, ha ide kattint.
Sikerült megválaszolnunk a kérdését?
Ha szeretné felvenni velünk a kapcsolatot e-mailben: info@kauffer.hu
Áruházunk mindig igyekszik a legszélesebb választékot nyújtani látogatóinak, így szívesen vesszük, ha ön viszonteladóként vagy nagykereskedőként jelentkezik nálunk, hogy termékei megjelenhessenek a Kauffer Áruházon.
Ha önnek olyan termékeket kínál, amely valószínűleg népszerűek lehetnek Áruházunkbank, akkor kérjük, kattintson ide, és töltse ki a szükséges adatokat, kollégánk pedig felveszi önnel a kapcsolatot.
Sikerült megválaszolnunk a kérdését?
Ha szeretné felvenni velünk a kapcsolatot e-mailben: