×KosárAlkatrészek

Általános Szerződési Feltételek

2021. június 23-tól

1. Bevezetés
2. Rendelés
2/a. Hozzárendelés
3. Fizetés
4. Árak
5. Termékinformáció
6. Rendelkezésre állás
7. Szállítás
8. Panaszkezelés
9. A felelősség korlátozása
10. Személyes adatok védelme, kezelése
11. Vásárlástól való elállás
12. Garancia, szavatosság, jótállás
13. Hűségpontok
14. Kuponkódok
15. Platina VIP
16. Nem végfelhasználó partnerek
17. Betétdíjas termékek


1. Bevezetés

Az alábbi részletezett Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban Általános Feltételek) kizárólag az egymással kölcsönös szerződésben álló felekre vonatkoznak. Egyrészről a Kauffer Áruház használóira, (továbbiakban "Vevő" vagy "Ön" -ként szerepel), másrészről a Kauffer Áruházat üzemeltető Kauf-Fer Kft. kereskedelmi cégre, mely a 2310 Szigetszentmiklós, Gyári út 60. szám alatti székhelyen ( a továbbiakban "Áruház" vagy "Kauffer Áruház"-ként szerepel).

A Kauffer Áruháznak jogában áll esetenként az alábbi Általános Feltételeket módosítani. Ezek a módosítások az Interneten való megjelenés pillanatától érvényesek és nem alkalmazhatóak a korábban megkötött szerződésekre.

A honlapon leadott minden rendelésre a leadásának dátumán érvényben lévő Általános Feltételek érvényesek. Érvényesített rendelés esetén Ön az itt elolvasott feltételeket feltétel nélkül elfogadja. A honlap használatakor Ön beleegyezik, hogy elfogadja és betartja az itt felsorolt Általános Feltételeket.


2. Rendelés

A Kauf-Fer Áruházban a megrendelés kizárólag online lehetséges.

A kiválasztott terméket a kosarába téve, majd a vásárlás befejeztével a szállítási és fizetési mód kiválasztásával tudja megrendelni. A megrendelés elküldése után az Áruház automatikusan e-mailt küld a vásárlás részleteivel.

Az elküldött megrendelés a feldolgozás kezdetéig csupán ajánlatnak minősül. Érvényes megrendeléssé akkor válik, amikor az azt feldolgozó kollégák "Teljesítés folyamatban" vagy "Átvehető, ill. postázásra vár" státuszba állították. A rendeléssel egyidőben elküldött státuszüzenetek automatikusan kerülnek kiküldésre, ezek kézhez vétele nem módosítja a megrendelés ajánlati státuszát.

Fontos, hogy a webshopon található kiskereskedelmi és online kedvezményes árak csak online (webes felületű) megrendelés esetén érvényesek! Bolti vásárláskor a kiskereskedelmi árak és az online kedvezmények nem minden esetben érvényesek.

Beérkezett megrendelését e-mailben, és/vagy telefonon visszaigazoljuk.


2/a. Hozzárendelés

Hozzárendelésként kezeljük azokat a beérkező rendeléseket, amelyek egy már meglévő, még át nem vett rendelés mellé érkezik. A hozzárendelések kezelésének módja:

Személyes átvétel esetén:
A hozzárendeléseket az azt megelőző, még át nem vett rendelésekkel együtt kezeljük. A külön rendelések beérkezését külön igazoljuk vissza, az összes tétel rendelkezésre állása vagy beérkezése esetén a rendelések egyben átvehetőek. A hozzárendelésnek külön költsége nincs.

Futárszolgálatos vagy Pick-Pack Pontos rendelések
A futárszolgálatos rendeléseket a teljes rendelkezésre állás esetén a rendszerünk automatikusan számlázza, számlakiállítás után pedig a termékeket csomagoljuk és a felvételi pontra szállítjuk. Emiatt a hozzárendelést egy megelőző rendeléshez hozzátenni, az elkészült számlát módosítani, a kész csomagot megbontani sajnos nincs lehetőségünk. Egy megrendelést ezért egy küldeményként kezelünk, külön szállítási költséggel.
Amennyiben egy feladott rendeléshez 24 órán belül érkezik egy hozzárendelés, a szállítási költséget részben átvállaljuk egy, a későbbi rendelésekben beváltható kupon kiállításával. Kérjük, hogy az ilyen hozzárendelésekben a megjegyzés rovatba írják be az eredeti rendelés sorszámát!


3. Fizetés

Vevő az áru ellenértékét az alábbi módokon egyenlítheti ki:

Személyes átvétel esetén:
Készpénzben az üzletben, átvételkor
Bankkártyával az üzletben, átvételkor (kivéve American Express)
Előre utalással, a termék átvétele előtt
PayPallal (ha rendelkezik PayPal-fiókkal), a rendelés elküldésekor
- Online bankkártyás fizetéssel, a rendelés elküldésekor

Futárszolgálatos szállítás esetén:
Utánvéttel, átvételkor a futárnak
Előre utalással, a termék elküldése előtt
PayPallal (ha rendelkezik PayPal-fiókkal), a rendelés elküldésekor
- Online bankkártyás fizetéssel, a rendelés elküldésekor

Pick Pack Pontra szállítás esetén:
Készpénzben a Pick Pack Ponton, átvételkor
Előre utalással, a termék elküldése előtt
PayPallal (ha rendelkezik PayPal-fiókkal), a rendelés elküldésekor
- Online bankkártyás fizetéssel, a rendelés elküldésekor
- egyéb fizetési módok elfogadásáról kérjük, tájékozódjon a kiválasztott Pick Pack Pont adatlapján!

Fizetés PayPallal
A PayPal szolgáltatás az internetes vásárlásokra kifejlesztett, elterjedt és biztonságos fizetési mód, részleteiről a szolgáltató honlapján olvashat (angolul), vagy a Wikipédián magyarul.
PayPal-fizetéskor a termék kizárólag befejezett és a szolgáltató által visszaigazolt tranzakció esetén tekinthető fizetettnek. A fizetés ilyenkor a szolgáltató oldalán történik, annak technikai problémáival, rendelkezésre állásával kapcsolatban a szolgáltató illetékes.

Fizetés online, bankkártyával
Az online bankkártyás fizetés az internetes vásárlásokra kifejlesztett, elterjedt és biztonságos fizetési mód. A Kauffer Áruház számára az online bankkártyás fizetés szolgáltatója a CIB Bank.
Online bankkártyás fizetéskor a termék kizárólag befejezett és a szolgáltató által visszaigazolt tranzakció esetén tekinthető fizetettnek. A fizetés ilyenkor a szolgáltató oldalán történik, annak technikai problémáival, rendelkezésre állásával kapcsolatban a szolgáltató illetékes.

PayPal-fizetés, online bankkártyás fizetés vagy előre utalás esetén a terméket elküldeni, vagy az üzletben átadni csak az átutalás beérkezése után áll módunkban.Ez Paypal és online bankkártyás fizetés esetén általában azonnal megtörténik, banki utalás esetén azonban hosszabb idő is lehet.

Utánvétes fizetés választásakor az MPL és a Sprinter futárszolgálatok, illetve a Pick Pack Pontok pénzkezelési díjat számítanak fel (ezt a rendeléskor megadott szállítási költség tartalmazza), amely a szállítási költséget megnöveli a díjtáblázatban foglaltak szerint:

Ha előre utalást választott, a szükséges adatokat (rendelésszám, bankszámlaszám, utalandó összeg) külön emailben és/vagy SMS-ben küldjük el önnek.Kérjük, ezek beérkezéséig ne küldje el az utalását! A tranzakció elküldésekor ellenőrizze az adatokat, a nem megfelelő utalások azonosítása ugyanis jelentősen késleltetheti a rendelés teljesítését. Hibás adatok megadásából eredő késedelemért nem vállalunk felelősséget.

Amennyiben a megrendelés és az elkészült számla végösszege között szállíthatósági vagy egyéb okból a vásárló felé többlet mutatkozik, azt az eredeti fizetési móddal megegyezően (kivéve: online bankkártyás fizetéskor esetenként banki átutalással) térítjük meg. Ha a különbség az Áruház javára mutat többletet, a terméket elküldeni vagy az üzletben átadni csak a hiányzó összeg kiegyenlítése után tudjuk.


Egyedi rendelés esetén (ilyen például minden, az OEM raktárból érkező termék) csak előre utalás vagy PayPal-fizetés választható. Az ilyen rendelések nem mondhatóak vissza, és ezek esetében az elállási jog sem gyakorolható.
Részletek erről az ÁSZF 11. pontjában olvashatóak.


4. Árak

Az Áruházban látható termékek ára az adott árucikk bruttó vételára, amely az általános forgalmi adót igen, az esetleges szállítási költségeket azonban nem tartalmazza. Utóbbi a Vevőt terheli és a rendelés véglegesítésekor látható, kalkulálható tételként jelentkezik, még a rendelés elküldése előtt. A rendelés visszaigazolásában már a szállítási költséget is tartalmazó végösszeg jelenik meg.

Az online kedvezményes árak nem feltétlen azonosak a bolti árainkkal, így ezek bizonyos esetekben kizárólag webshopos megrendelés esetén érvényesek.

A Kauf-Fer Áruháznak jogában áll bármelyik pillanatban módosítani az árait, akciót indítani vagy megszüntetni. Rendeléskor azt az árat vesszük figyelembe, amely a kosárba tétel pillanatában az Áruházban szerepel.

Tájékoztatjuk, hogy hibás, túlságosan alacsonynak tűnő ár (áron aluli összeg) esetén, bármi legyen is a hibás ár megjelenésének oka (informatikai probléma, emberi vagy műszaki hiba), a rendelést töröljük, még akkor is, ha az már előzőleg érvényesítve lett. Ezzel kapcsolatban ügyfeleink figyelmébe ajánljuk a technikai hibából adódan túlzottan alacsony ár feltüntetésére vonatkozó állásfoglalásokat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság és a Gazdasági Versenyügyi Tanácsadó Iroda részéről.


5. Termék- és szolgáltatás-információ

A Kauf-Fer Áruház mindent megtesz a termékek alapvető tulajdonságainak minél pontosabb és hitelesebb feltüntetése érdekében. Ennek módja a partnerek, illetve a beszállítók által adott technikai fájlok és termékleírások illetve a termékről készült fényképek, melyek publikálása a technikai korlátoknak megfelelően és a piaci standardok tiszteletben tartásával történik. Amennyiben lehetséges, a termékleírásokat ellátjuk fotóval is. Ha ezek nem a konkrét terméket ábrázolják, az adatlapon erre felhívjuk az ön figyelmét.

A termékadatlapon feltüntetett csomagsúly a termék nettó súlyával kapcsolatos információkat nem tartalmaz, kizárólag a csomagküldéshez szolgál információkkal. A termék nettó súlyával kapcsolatban a megnevezés, a szöveges információ vagy a fotó tartalmaz releváns információkat.


6. Rendelkezésre állás

Megrendelését a termék raktáron való rendelkezésre állásának megfelelően, a rendelések beérkezési sorrendjében teljesítjük. Ha az Ön által megrendelt áru a raktárkészletünkben nem áll rendelkezésre, akkor e-mailben 1-2, de maximum 15 napon belül értesítjük és megadjuk, hogy milyen határidővel tudjuk a kiszállítást teljesíteni.

A webshopban saját üzleteinken kívül külső raktáraink készleteit is feltüntetjük.

A webshopon látható raktárkészlet-információk saját üzleteink esetében óránként, külső raktárak esetében naponta egyszer automatikusan frissülnek, így csupán tájékoztató jellegűek. Az ezzel kapcsolatos reklamációkat, igényeket nem áll módunkban elfogadni. A megrendelt áru valós készletéről, a rendelés tételes teljesíthetőségéről a megrendelés feldolgozásakor tájékoztatjuk.

Ahol a raktár jelzése mögött +1 nap olvasható, ott a fenti várható szállítási idők +24 órával meghosszabbodnak.

Az OEM-raktárban található termékek egyedi rendelésnek minősülnek, azok beérkezési ideje általában 2-3 munkanap, egyes esetekben azonban ez ettől eltérhet. Az ilyen alkatrészek rendelésekor kollégánk a rendelés véglegesítése előtt jelzi a várható érkezési időt.

Ha több árut rendel, és közülük vannak olyan termékek, melyek ideglegesen nem állnak rendelkezésre belső vagy külső raktárkészletünkön és reális időn belül nem várható az érkezésük, akkor -egyeztetés után- a következő lehetőségek közül válaszhat:

- kiszállítjuk a rendelkezésre álló árukat és a fennmaradó termékek kiszállításánál a szállítási költséget nem számoljuk fel.
- a hiányzó áruval megegyező minőségű és árú, rendelkezésre álló terméket ajánlunk fel Önnek.
- amennyiben a hiányzó áru várható érkezési idejét tudjuk, bevárjuk azt, és a teljes rendelést egyben szállítjuk.

Az át nem vett személyes rendeléseket az utolsó tétel rendelkezésre állásától számított egy hétig (hét naptári napig) tartjuk, ezután - hacsak erre vonatkozóan külön nem egyeztettünk az ügyféllel - a rendelést megszakítjuk, a külső raktárból rendelt termékeket visszaküldjük. Két hét (tizennégy naptári nap) után előzetes egyeztetéssel sincs mód a termékek rendelésben tartására. Az át nem vett, és ezért megszakított rendelésekben foglalt termékek újrarendelhetőek, az újrarendeléskori áron és kondíciókkal.

Néhány termékünk előrendelésben is elérhető. Az ilyen termékeknél a várható árat tüntetjük fel, a várható szállítási időt a rendelés visszaigazolásakor adjuk meg. A lehetőségekhez képest igyekszünk a várható árat tartani, ha ez nem megoldható, a rendelés visszaigazolásában pontosítjuk az árat is.


7. Szállítás

A honlapon megrendelt termékeket egész Magyarországra és csak Magyarországra szállítjuk. Személyes átvételre is lehetőség van, a szigetszentmiklósi és dél-budai üzleteinkben.

Termékét alapértelmezésben arra a címre szállítjuk ki, melyet regisztrációjában megadott. Egyéb kérés híján a termék számlája is a regisztrációban szereplő címre készül. Amennyiben a szállítást a regisztrációkor megadotttól eltérő címre kéri, a megrendelés elküldésekor tudja azt megadni. Téves adatok megadásából eredő problémákért felelősséget nem vállalunk.

A szállítási költség kizárólag a csomag(ok) összsúlyától függ, a távolságtól nem. A különböző szállítási módokra vonatkozó egyedi tudnivalók, a pontos díjak és a szállításhoz szükséges idő a díjtáblázatban olvasható. Az áru ellenértékét utánvétes fizetés esetén az átvételkor, a futárnak (vagy a Pick-Pack Ponton) kell átadni a futárköltséggel együtt.

A termékpaletta mérete miatt sajnos nem rendelkezünk minden termékről súlyinformációval. Ilyen esetekben az Áruház megpróbálja megbecsülni a termék súlyát. Ha ez a valóságban ettől jelentősen eltér, a rendelés feldolgozásakor a szállítási költséget módosítjuk.

Személyes átvételkor szállítási költség természetesen nem jelentkezik.

Attól az időponttól, amikor a futárszolgálat a csomago(ka)t átvette, nem rendelkezünk bővebb információról a küldemény helyzetéről. Ekkor partnereink, az MPL futárszolgálat és a Sprinter futárszolgálat tud felvilágosítást adni a Vevő rendeléséhez tartozó csomagszám alapján.

A kiválasztott futárszolgálatnál fennálló műszaki probléma, létszámhiány vagy túlterhelés okozta csúszás esetén fenntartjuk a lehetőséget, hogy a rendelés célba juttatása érdekében azt más módon szállítsuk ki. Ilyen esetben az eredeti szállítási költség nem változik.

Részletes szállítási díjtáblázatunk a Szállítási infomációk menüpontban olvasható.

Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy a futárszolgálatos kiszállítással vagy Pick-Pack Pontos átvétellel rendelt termékeket átvételkor vizsgálják meg, és ha azon sérülést, szivárgást vagy más, látható problémát észlelnek, azt a csomagátvételi elismervényen jelezzék! Ha ez nem történik meg átvételkor, utólag erre vonatkozó reklamációt nem tudunk elfogadni.


8. Panaszkezelés

Cégünk mindenkor törekszik vásárlóit maradéktalanul kiszolgálni megelégedéséhez hozzájárulni. Előfordulhat azonban, hogy ez nem teljes mértékben sikerül.

Tájékoztatjuk Önt arról, hogy amennyiben panasszal kíván élni szolgáltatásunkkal vagy termékeinkkel kapcsolatban webshop hotline-unk a 06-20/582-0804 telefonszámon vagy az info@kauffer.hu email címen szívesen áll az Ön rendelkezésére.

Panaszát annak beérkezése után haladéktalanul kivizsgáljuk, és a vizsgálat eredményéről a levél cégünkhöz való beérkezését követő 30 (elutasítás esetén 15) napon belül értesítést küldünk.


9. A felelősség korlátozása

A Kauffer Áruházban való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.

A Kauffer Áruház és üzemeltetője semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

- Az interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat elvész, módosul;
- Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a Kauffer Áruház akadálytalan működését és a vásárlást;
- Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon;
- Bármely levél - függetlenül attól hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése;
- Bármely szoftver nem megfelelő működése;
- Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei;

A Kauffer Áruház és üzemeltetője nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami az Áruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

A résztvevő felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.

Egyedül a vásárló felelős az Áruházhoz való kapcsolódásáért és az Áruházban való vásárlásért.

A Kauffer Áruház és üzemeltetője nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.
Az elektronikus pénzmozgások (banki utalás, Paypal, stb...) esetében azok rendelkezésre állásáért és az ezekről szolgáltatott információ helytállóságáért a felelősséget a szolgáltatók viselik. A Kauffer Áruház mindent megtesz az elektronikus pénzmozgásokkal kapcsolatos lehető legtöbb és legpontosabb információ begyűjtéséért, de azok valóságtartalmáért felelősség nem terheli.


10. Személyes adatok védelme, kezelése

A vevők személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik.

A Kauffer Áruház a vásárlók adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, illetve alvállalkozóinak (futárszolgálat) átadja. Az alvállalkozók a Kauffer Áruház által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni.

A Kauffer Áruház a regisztrációkor vagy ajánlatkéréskor megadott elérhetőségekre csak abban az esetben küld ajánlatot, hírlevelet, értesítést, ha az adatokat megadó ehhez hozzájárult.

A www.arukereso.hu (Naspers OCS Hungary Kft. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Adószám: 24868291-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-186759) Megbízható bolt programjának működése érdekében az itt történő vásárlások után a vásárló e-mailcíme, illetve az általa megvásárolt termék megnevezése az arukereso.hu részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése. Az így továbbított személyes adatokat a Naspers OCS Hungary Kft. a www.arukereso.hu Adatvédelmi és adatkezelési szabályzatának megfelelően kezeli.

A cookiekról

Mik a cookie-k?
A cookie egy kisméretű fájl, mely csak betűket és számokat tartalmaz, és ami egy felhasználó számítógépén, mobiltelefonján vagy egyéb, Internetes hozzáférést biztosító eszközén tárolható. A cookie egy információcsomag, amelyet az adott webszerver küld a böngészőnek, majd a böngésző visszaküld a szervernek minden, a szerver felé irányított kérés alkalmával. A sütik "passzívak", azaz nem tartalmaznak futtatható állományokat, vírusokat, illetve kémprogramokat (spyware), valamint nem férnek hozzá a felhasználó merevlemezének adataihoz.

Mire használhatóak a cookie-k?
Ezek a fájlok lehetővé teszik a felhasználó Internetezésre használt eszközének felismerését, és ezáltal releváns, a felhasználó igényeihez igazított tartalom megjelenítését. A sütik a felhasználó számára egyszerűbb böngészést biztosítanak, és elősegítik, hogy az a felhasználó számára minél kényelmesebb szolgáltatásokat nyújtsunk. Ugyanakkor bizonyos – anonim – statisztikák elkészítéséhez is használhatóak, melyek értékes információkkal szolgálnak a felhasználók oldalhasználati szokásaival kapcsolatosan. A kapott statisztikai eredményeket felhasználva tudjuk az oldal szerkezetét és tartalmát az igényeknek megfelelően alakítani, mindezt a felhasználók anonimitásának megőrzése mellett.

Milyen cookie-kat használunk?
Kétféle sütit használunk: időszakosat valamint állandót. Előbbiek olyan ideiglenes fájlok, melyek a bejelentkezett időszak végéig vagy az alkalmazás (böngésző) bezárásáig maradnak a felhasználó eszközén. Az állandó cookie-k pedig a paraméterükben meghatározott ideig (vagy manuális törésükig) vannak jelen a felhasználó eszközén.

Mire használják a cookie-kat a weboldalalak?
Egy látogatás során a weboldal a következő célból helyezhet el cookie-kat a felhasználó Internetezésre használt eszközén:
– Weboldal teljesítménymérés
– Böngészés-elemzés
– Geotargeting
– Feliratkozási szokások mérése
– Megfelelő termékek ajánlása

Tartalmaznak a cookie-k személyes adatokat?
A legtöbb süti hatékony működéséhez semmilyen személyes jellegű adat nem szükséges. Ennek megfelelően az esetek döntő többségében a cookie nem azonosítja az adott felhasználót. A cookie-k használata során összegyűjtött személyes adatok kizárólag olyan célból használhatók fel, hogy bizonyos funkciók használatát megkönnyítsék a felhasználó számára. Ezek az adatok olyan módon vannak tárolva, hogy azokhoz jogosulatlan személyek nem férhetnek hozzá.

A cookie-k törlése
A weboldalak eléréséhez használt böngészőprogramok alapértelmezett esetben engedélyezik a sütik elhelyezését az eszközre. Ezek a beállítások azonban megváltoztathatók úgy, hogy a cookie-k automatikus kezelését a böngésző blokkolja, vagy minden esetben értesíti a felhasználót, ha az eszközre cookie-t küldtek. A sütik kezelésére vonatkozó információk a böngésző beállításai között találhatóak. Fontos tudni, hogy a cookie-k használatának tiltása/korlátozása negatívan befolyásolhatja az oldal bizonyos funkcióinak működését.

Miért fontosak a cookie-k az interneten?
A cookie-k az Internet hatékony működésének központi elemét képezik, hiszen hozzásegítik a felhasználót a kényelmes böngészéshez, az általuk megismert igények és érdeklődési körök révén. A sütik korlátozása, vagy tiltása lehetetlenné teheti bizonyos weboldalak használatát. A cookie-k korlátozása, vagy tiltása nem jelenti azt, hogy Ön többé nem kap online reklámokat; mindössze annyit ér el ezzel, hogy a megjelenő reklámok nem veszik figyelembe a böngészési szokásait, így nem igazodnak igényeihez és érdeklődési köréhez. Néhány példa a sütik használatára (melyekhez nem szükséges egy felhasználó azonosítása egy felhasználói felület segítségével):

- A felhasználó igényeihez igazított tartalmak, szolgáltatások, termékek megjelenítése.
- A felhasználó érdeklődési köre szerint kialakított ajánlatok.
- Jelszavak megjegyzése.
- Internetes tartalmakra vonatkozó gyermekvédelmi szűrők megjegyzése (family mode opciók, safe search funkciók).
- Reklámok gyakoriságának korlátozása; azaz, egy reklám megjelenítésének számszerű korlátozása a felhasználó részére adott weboldalon.
- A felhasználó számára releváns reklámok megjelenítése.
- Analitikai jellemzők mérése és optimalizálás. Egy weboldal forgalmának mérése, a letöltött tartalom vizsgálata, valamint annak meghatározása, hogy a felhasználó honnan érkezett a weboldalra (pl.: keresőn keresztül, közvetlenül, más weboldalról, stb.). A weboldalak azért végzik ezeket a látogatottsági elemzéseket, hogy a felhasználók számára minél jobbá tegyék az oldalt.

11. Vásárlástól való elállás

A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét köteles e-mail-ben a info@kauffer.hu címen jelezni a megrendelés számának megjelölésével. Ebben az esetben a vevőt semmilyen költségviselés nem terheli.

A vevő, aki a gazdasági, vagy szakmai tevékenysége körén kívül köt fogyasztói szerződést, az áru átvételét követő 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami minden termékelemet tartalmazó csomagolásban érkezik vissza a Kauffer Áruházhoz. Amennyiben a csomagolás része a terméknek, annak visszaküldése szintén szükséges (például hordtáska). Elállásra vonatkozó igényét a vevő köteles előzetesen, a visszaküldést megelőzően e-mailben, az info@kauffer.hu címen jelezni a megrendelés számának megjelölésével.

Vásárlástól való elállás esetén a Kauffer Áruház köteles a vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni. A visszatérítési kötelezettség vonatkozik a termék vevőhöz szállításának költségére is, a visszajuttatás azonban a vevő költségére történik.

A Kauffer Áruház kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. A csomagolás bontatlanságát a Kauffer Áruház nem követeli meg. A hiányos, megrongált, károsodott vagy összepiszkolt termékeket nem vesszük vissza.

A vevő nem gyakorolhatja a vásárlástól való elállás jogát az alábbi esetekben:
- megrongálódott, vagy hiányos termék
- használatba vett termék, amelynél a használat előtti állapot nem állítható vissza (savval feltöltött motorakkumulátor, beépített szűrő, fékbetét, stb...)
- jótállás körébe tartozó meghibásodás (ebben az esetben a jótállással kapcsolatos tudnivalók az irányadóak)

Az OEM raktárból szállított alkatrészek esetén az ajánlati ár tartalmazza az alkatrész igény szerinti azonosítását és annak szállítási költségét is, így a 45/2014 Kormányrendelet 29. § (1) a pontja alapján ezekre az utólagos elállási jog nem érvényes. Egyes esetekben egyedi elbírálás alapján az ilyen alkatrészeket is visszavesszük.

Amennyiben a rendeléstől való elállás esetén a termék technikai vizsgálatára kerülne sor, a Kauffer Áruház megtesz mindent, hogy a lehető leggyorsabban megtörténjen a visszatérítés. Az erre vonatkozó határidő a terméken végzett technikai diagnózis gyorsaságától függ, maximum 3 hét.

Az áru visszaküldése esetén a visszafizetés elektronikus úton, banki átutalással vagy (ha az eredeti vásárlás Paypal-fiókkal történt) Paypal jóváírással történik, amelyhez feltétlen szükségesek az ügyfél banki adatai vagy Paypal-fiókja. Ez alól kivétel, ha a vevő személyesen szállítja vissza az árut, ilyen esetben készpénzben fizetjük ki az ellenértéket.

A Ptk. 685. § d) pontja értelmében fogyasztónak nem minősülő vevők (viszonteladók, szervizek, szerelők) esetében az elállási jogot külön megállapodás szabályozza.

12. Garancia, szavatosság, jótállás

Minden általunk forgalmazott termékre érvényes :
- szavatosság
- jótállás
- gyártótól függő termék garancia

A termék(ek) szállítási költsége a vevőt terheli. Mindazonáltal, amennyiben a kézhez vett termék nem egyezik meg a megrendelt, illetve a honlapon feltüntetett termékkel (hibás teljesítés), a házhoz szállítás és a visszaküldés költsége vissza lesz térítve a vevőnek.

Garanciális igény esetében, amennyiben az jogosnak bizonyul, az ezzel kapcsolatos szállítási költséget szintén visszatérítjük.

Az alkatrészek jótállása kizárólag az adott alkatrészre vonatkozik, nem terjed ki a munkadíjra és egyéb költségekre.

A fogyasztókat megillető jótállási és szavatossági jogokról, a jótállási igény benyújtásáról részletesen a láblécben lévő Garanciamenüpontban, vagy ide kattintva olvashat.


13. Hűségpontok

Az Áruház visszatérő ügyfeleinek hűségpontokat tart nyilván, melyek kizárólag webshopos rendelésben, csak gépi úton használhatóak fel. A hűségpontok részvételi szabályzatát ide kattintva olvashatja.

14. Kuponkódok

Az Áruház időszakos promóciók keretében kuponkódokat bocsájt ki, melyek kizárólag webshopos rendelésben, csak gépi úton használhatóak fel. A kuponkódok részvételi szabályzatát ide kattintva olvashatja.

15. Platina VIP szolgáltatás

Mi az a Platina VIP?

Sokféle terméket forgalmazunk, autóalkatrészektől a tartozékokon át a kempingfelszerelésekig széles a paletta. Ezért rendelésállományunk is meglehetősen heterogén. Vannak olyan rendelések, amelyek extra sürgősek, és vannak, amelyek ráérősebbek. Mi ezt nem tudjuk eldönteni, nem dönthetjük el, kinek mennyire égető a megrendelt termék, normális üzemmenetben a beérkezés sorrendjében dolgozzuk fel ezeket.

Bizonyos időszakokban azonban (az első nagy hideg beálltával, nyaralás előtt, vagy médiamegjelenéseink alkalmával) a hirtelen többszörösére duzzadó rendeléstömeg, a futárszolgálatok szűkös kapacitása néha meg-megakasztja ezt a folyamatot. Ilyenkor kollégáink legnagyobb igyekezete ellenére is előfordul, hogy az ügyfeleink legsürgősebb rendelései maradnak a sor végére - pusztán mert később érkeztek, mint az egyébként ráérős tételek.

Ezért 2017. február 10-től egyfajta sürgősségi ügyintézést kínálunk önöknek, Platina VIP néven.

Ha önnek sürgős rendelése van, amelyre a lehető leghamarabb szüksége van, 600 Ft többletköltséggel a sor elejére helyezheti azt.

Mit nyújtunk a Platina VIP-ért cserébe?
- Olyan termék esetén, amely szigetszentmiklósi készleten van, a 15.30-ig érkező futáros rendeléseket aznap feladjuk.
- A rendelés beérkezésekor a Platina VIP-t tartalmazó rendelések visszaigazolását a többi rendelés előtt elvégezzük.
- Ha a Platina VIP-t tartalmazó rendelés külső raktáros terméket tartalmaz, a továbbrendelést a többi rendelés előtt elvégezzük.
- A Platina VIP-t tartalmazó rendelést a többi rendelés előtt kiszámlázzuk, ha minden tétel megérkezett.

Nem javasoljuk a Platina VIP igénybevételét, ha:
- a rendelés fizetési módja előre utalás, mert ez a fizetési mód alapvetően lassú
- egyedi rendelést (például gyári alkatrész) mellé, mert ezek beérkezése több napra nyúlhat

A Platina VIP érvényessége:
- a Platina VIP csak arra az egy rendelésre érvényes, amely tartalmazza azt.
- a Platina VIP személyes átvétel esetén a termék átvételéig, futárszolgálatos szállítás esetén a futárnak történő átadásig érvényes.
- a Platina VIP utólag, ha a benne foglalt szolgáltatás teljesítésre került, nem lemondható.

16. Nem végfelhasználó partnerek

Nem végfelhasználó partnereink (viszonteladók, javítóműhelyek) által kapott árakra, a jótállásra és a vásárlástól való elállás jogára, a számukra biztosított szállítási módozatokra egyedi megállapodások érvényesek.



17. Betétdíjas termékek

Önindító, generátor, kormánymű, szervoszivattyú, féknyereg és hasonló fődarabok vásárlásakor az esetek többségében gyárilag felújított fődarabot tud vásárolni. Ilyenkor a kiszerelt cseredarabot le kel adnia nálunk (a megvásárolt termék eredeti dobozában!), ennek hiányában betétdíjat számolunk fel. A leadott fődarab nem lehet törött, repedt, mechanikusan sérült, külsejét meg kell tisztítani a külső szennyeződésektől. A megvásárolt termék dobozának épnek, tisztának, a cikkszámnak egyértelműnek és olvashatónak kell lennie. A dobozt nem szükséges és nem szabad leragasztani.

A betétdíjas termékek megvásárlásakor betétdíjat számlázunk ki. A cseredarab beszállítóhoz történő visszaérkezésekor, ha a termék és a csomagolás a fenti feltételeknek megfelel, a betétdíjat (elsősorban a vásárláskor választott fizetési móddal azonosan) visszafizetjük.

Ha a cseredarab vagy a megvásárolt termék csomagolása nem, vagy nem a fentieknek megfelelően érkezik vissza, a betétdíj visszafizetésére nincs mód.


Előző ÁSZF, érvényben 2020. január 14-től 2021. június 23-ig






Ország Boltja 2016, 2017, 2018 és 2019 Népszerűségi díj, I. helyezés
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Paypal-fizetés
A kártyás fizetés szolgáltatója a CIB Bank.Az online kártyás fizetés szolgáltatója a CIB Bank
Elfogadott kártyák: Mastercard, Maestro, Visa, Visa ElectronElfogadott kártyák: Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron