A Kauf-Fer Áruházban a megrendelés kizárólag online lehetséges.
A kiválasztott terméket a kosarába téve, majd a vásárlás befejeztével a szállítási és fizetési módot kiválasztva tudja megrendelni. A megrendelés elküldése után az Áruház automatikusan e-mailt küld a vásárlás részleteivel.
Az elküldött megrendelés a feldolgozás kezdetéig csupán ajánlatnak minősül. Érvényes megrendeléssé akkor válik, amikor az azt feldolgozó kollégák "Teljesítés folyamatban" vagy "Átvehető, ill. postázásra vár" státuszba állították. A rendeléssel egyidőben elküldött státuszüzenetek automatikusan kerülnek kiküldésre, ezek kézhez vétele nem módosítja a megrendelés ajánlati státuszát.
Fontos, hogy a webshopon található kiskereskedelmi és online kedvezményes árak csak online (webes felületű) megrendelés esetén érvényesek! Bolti vásárláskor a kiskereskedelmi árak és az online kedvezmények nem minden esetben érvényesek.
Beérkezett megrendelését e-mailben, sms-ben és/vagy telefonon visszaigazoljuk.
Fizetés
Vevő az áru ellenértékét az alábbi módokon egyenlítheti ki:
Személyes átvétel esetén:
-
Készpénzben az üzletben, átvételkor
-
Bankkártyával az üzletben, átvételkor (kivéve American Express)
-
Előre utalással, a termék átvétele előtt
-
PayPallal (ha rendelkezik PayPal-fiókkal) a termék elküldése előtt
-
Online bankkártyás fizetéssel, a rendelés elküldésekor
Futárszolgálatos szállítás esetén:
-
Utánvéttel, átvételkor a futárnak
-
Előre utalással, a termék elküldése előtt
-
PayPallal (ha rendelkezik PayPal-fiókkal) a termék elküldése előtt
-
Online bankkártyás fizetéssel, a rendelés elküldésekor
Pick Pack Pontra szállítás esetén:
-
Készpénzben a Pick Pack Ponton, átvételkor
-
Előre utalással, a termék elküldése előtt
-
PayPallal (ha rendelkezik PayPal-fiókkal) a termék elküldése előtt
-
Online bankkártyás fizetéssel, a rendelés elküldésekor
- egyéb fizetési módok elfogadásáról kérjük, tájékozódjon a
kiválasztott Pick Pack Pont adatlapján!
Fizetés PayPallal
A PayPal szolgáltatás az internetes vásárlásokra kifejlesztett, elterjedt és biztonságos fizetési mód, részleteiről a
szolgáltató honlapján olvashat (angolul), vagy a
Wikipédián magyarul.
PayPal-fizetéskor a termék kizárólag befejezett és a szolgáltató által visszaigazolt tranzakció esetén tekinthető fizetettnek. A fizetés ilyenkor a szolgáltató oldalán történik, annak technikai problémáival, rendelkezésre állásával kapcsolatban a szolgáltató illetékes.
Fizetés online, bankkártyával
Az online bankkártyás fizetés az internetes vásárlásokra kifejlesztett, elterjedt és biztonságos fizetési mód. A Kauffer Áruház számára az online bankkártyás fizetés szolgáltatója a
CIB Bank.
Online bankkártyás fizetéskor a termék kizárólag befejezett és a szolgáltató által visszaigazolt tranzakció esetén tekinthető fizetettnek. A fizetés ilyenkor a szolgáltató oldalán történik, annak technikai problémáival, rendelkezésre állásával kapcsolatban a szolgáltató illetékes.
PayPal-fizetés, online bankkártyás fizetés vagy előre utalás esetén a terméket elküldeni, vagy az üzletben átadni csak az átutalás beérkezése után áll módunkban.
Ez Paypal esetén általában azonnal megtörténik, banki utalás esetén azonban hosszabb idő is lehet.
Utánvétes fizetés választásakor a Sprinter futárszolgálat, a Pick Pack Pontok illetve a raklapos küldeményeket szállító futárszolgálat pénzkezelési díjat számítanak fel (ezt a rendeléskor megadott szállítási költség tartalmazza), amely a szállítási költséget megnöveli a díjtáblázatban foglaltak szerint:
Ha előre utalást választott, a szükséges adatokat (rendelésszám, bankszámlaszám, utalandó összeg) külön emailben és/vagy SMS-ben küldjük el önnek.Kérjük, ezek beérkezéséig ne küldje el az utalását! A tranzakció elküldésekor ellenőrizze az adatokat, a nem megfelelő utalások azonosítása ugyanis jelentősen késleltetheti a rendelés teljesítését. Hibás adatok megadásából eredő késedelemért nem vállalunk felelősséget.
Amennyiben a megrendelés és az elkészült számla végösszege között szállíthatósági vagy egyéb okból a vásárló felé többlet mutatkozik, azt az eredeti fizetési móddal megegyezően térítjük meg. Ha a különbség az Áruház javára mutat többletet, a terméket elküldeni vagy az üzletben átadni csak a hiányzó összeg kiegyenlítése után tudjuk.
Egyedi rendelés esetén (ilyen például minden, az OEM raktárból érkező termék) csak előre utalás vagy PayPal-fizetés választható. Az ilyen rendelések nem mondhatóak vissza, és ezek esetében az elállási jog sem gyakorolható.
Részletek erről az
ÁSZF 11. pontjában olvashatóak.
Rendelkezésre állás
Megrendelését a termék raktáron való rendelkezésre állásának megfelelően, a rendelések beérkezési sorrendjében teljesítjük. Ha az Ön által megrendelt áru a raktárkészletünkben nem áll rendelkezésre, akkor e-mailben 1-2, de maximum 15 napon belül értesítjük és megadjuk, hogy milyen határidővel tudjuk a kiszállítást teljesíteni.
A webshopban saját üzleteinken kívül külső raktáraink készleteit is feltüntetjük.
A webshopon látható raktárkészlet-információk saját üzleteink esetében óránként, külső raktárak esetében naponta egyszer automatikusan frissülnek, így csupán tájékoztató jellegűek. Az ezzel kapcsolatos reklamációkat, igényeket nem áll módunkban elfogadni. A megrendelt áru valós készletéről, a rendelés tételes teljesíthetőségéről a megrendelés feldolgozásakor tájékoztatjuk.
Ahol a raktár jelzése mögött +1 nap olvasható, ott a fenti várható szállítási idők +24 órával meghosszabbodnak.
Az OEM-raktárban található termékek egyedi rendelésnek minősülnek, azok beérkezési ideje általában 2-3 munkanap, egyes esetekben azonban ez ettől eltérhet. Az ilyen alkatrészek rendelésekor kollégánk a rendelés véglegesítése előtt jelzi a várható érkezési időt.
Ha több árut rendel, és közülük vannak olyan termékek, melyek ideglegesen nem állnak rendelkezésre belső vagy külső raktárkészletünkön és reális időn belül nem várható az érkezésük, akkor -egyeztetés után- a következő lehetőségek közül válaszhat:
- kiszállítjuk a rendelkezésre álló árukat és a fennmaradó termékek kiszállításánál a szállítási költséget nem számoljuk fel.
- a hiányzó áruval megegyező minőségű és árú, rendelkezésre álló terméket ajánlunk fel Önnek.
- amennyiben a hiányzó áru várható érkezési idejét tudjuk, bevárjuk azt, és a teljes rendelést egyben szállítjuk.
Az át nem vett személyes rendeléseket az utolsó tétel rendelkezésre állásától számított egy hétig (hét naptári napig) tartjuk, ezután - hacsak erre vonatkozóan külön nem egyeztettünk az ügyféllel - a rendelést megszakítjuk, a külső raktárból rendelt termékeket visszaküldjük. Két hét (tizennégy naptári nap) után előzetes egyeztetéssel sincs mód a termékek rendelésben tartására. Az át nem vett, és ezért megszakított rendelésekben foglalt termékek újrarendelhetőek, az újrarendeléskori áron és kondíciókkal.
Szállítás
A honlapon megrendelt termékeket egész Magyarországra és csak Magyarországra szállítjuk. Személyes átvételre is lehetőség van, a
szigetszentmiklósi és dél-budai üzleteinkben.
A 40.000 Ft. feletti rendelések esetén (
ha akkumulátort, gumiabroncsot és/vagy felnit nem tartalmaznak és egy csomagként feladhatóak) ingyenes szállítás lehetőségét biztosítjuk azon ügyfeleinknek, akiknek nincs szerelői, viszonteladói vagy nagykereskedői besorolásuk és
a rendelésük összsúlya 20 kg. alatt van.
Szerelő, viszonteladó és nagykereskedő ügyfeleink esetén az ingyenes szállítás határa 300.000 Ft.
Termékét alapértelmezésben arra a címre szállítjuk ki, melyet regisztrációjában megadott. Egyéb kérés híján a termék számlája is a regisztrációban szereplő címre készül. Amennyiben a szállítást a regisztrációkor megadotttól eltérő címre kéri, a megrendelés elküldésekor tudja azt megadni. Téves adatok megadásából eredő problémákért felelősséget nem vállalunk.
A szállítási költség kizárólag a csomag(ok) összsúlyától függ, a távolságtól nem. A különböző szállítási módokra vonatkozó egyedi tudnivalók, a pontos díjak és a szállításhoz szükséges idő a díjtáblázatban olvasható. Az áru ellenértékét utánvétes fizetés esetén az átvételkor, a futárnak (vagy a Pick-Pack Ponton) kell átadni a futárköltséggel együtt.
A termékpaletta mérete miatt sajnos nem rendelkezünk minden termékről súlyinformációval. Ilyen esetekben az Áruház megpróbálja megbecsülni a termék súlyát. Ha ez a valóságban ettől jelentősen eltér, a rendelés feldolgozásakor a szállítási költséget módosítjuk.
Személyes átvételkor szállítási költség természetesen nem jelentkezik.
Attól az időponttól, amikor a futárszolgálat a csomago(ka)t átvette, nem rendelkezünk bővebb információról a küldemény helyzetéről. Ekkor partnereink, az
Trans Pack futárszolgálat és a
Sprinter futárszolgálat tud felvilágosítást adni a Vevő rendeléséhez tartozó csomagszám alapján.
A kiválasztott futárszolgálatnál fennálló műszaki probléma, létszámhiány vagy túlterhelés okozta csúszás esetén fenntartjuk a lehetőséget, hogy a rendelés célba juttatása érdekében azt más módon szállítsuk ki. Ilyen esetben az eredeti szállítási költség nem változik.
Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy a futárszolgálatos kiszállítással vagy Pick-Pack Pontos átvétellel rendelt termékeket átvételkor vizsgálják meg, és ha azon sérülést, szivárgást vagy más, látható problémát észlelnek, azt a csomagátvételi elismervényen jelezzék! Ha ez nem történik meg átvételkor, utólag erre vonatkozó reklamációt nem tudunk elfogadni.