A Kauf-Fer Áruházban a megrendelés kizárólag online lehetséges.
A kiválasztott terméket a kosarába téve, majd a vásárlás befejeztével a szállítási és fizetési módot kiválasztva tudja megrendelni. A megrendelés elküldése után az Áruház automatikusan e-mailt küld a vásárlás részleteivel.
Az elküldött megrendelés a feldolgozás kezdetéig csupán ajánlatnak minősül. Érvényes megrendeléssé akkor válik, amikor az azt feldolgozó kollégák "Teljesítés folyamatban" vagy "Átvehető, ill. postázásra vár" státuszba állították. A rendeléssel egyidőben elküldött státuszüzenetek automatikusan kerülnek kiküldésre, ezek kézhez vétele nem módosítja a megrendelés ajánlati státuszát.
Fontos, hogy a webshopon található kiskereskedelmi és online kedvezményes árak csak online (webes felületű) megrendelés esetén érvényesek! Bolti vásárláskor a kiskereskedelmi árak és az online kedvezmények nem minden esetben érvényesek.
Beérkezett megrendelését e-mailben, sms-ben és/vagy telefonon visszaigazoljuk.
Fizetés
Vevő az áru ellenértékét az alábbi módokon egyenlítheti ki:
Személyes átvétel esetén:
-
Készpénzben az üzletben, átvételkor
-
Bankkártyával az üzletben, átvételkor (kivéve American Express)
-
Előre utalással, a termék átvétele előtt
-
PayPallal (ha rendelkezik PayPal-fiókkal) a termék elküldése előtt
-
Online bankkártyás fizetéssel, a rendelés elküldésekor
Futárszolgálatos szállítás esetén:
-
Utánvéttel, átvételkor a futárnak
-
Előre utalással, a termék elküldése előtt
-
PayPallal (ha rendelkezik PayPal-fiókkal) a termék elküldése előtt
-
Online bankkártyás fizetéssel, a rendelés elküldésekor
Pick Pack Pontra szállítás esetén:
-
Készpénzben a Pick Pack Ponton, átvételkor
-
Előre utalással, a termék elküldése előtt
-
PayPallal (ha rendelkezik PayPal-fiókkal) a termék elküldése előtt
-
Online bankkártyás fizetéssel, a rendelés elküldésekor
- egyéb fizetési módok elfogadásáról kérjük, tájékozódjon a
kiválasztott Pick Pack Pont adatlapján!
Fizetés PayPallal
A PayPal szolgáltatás az internetes vásárlásokra kifejlesztett, elterjedt és biztonságos fizetési mód, részleteiről a
szolgáltató honlapján olvashat (angolul), vagy a
Wikipédián magyarul.
PayPal-fizetéskor a termék kizárólag befejezett és a szolgáltató által visszaigazolt tranzakció esetén tekinthető fizetettnek. A fizetés ilyenkor a szolgáltató oldalán történik, annak technikai problémáival, rendelkezésre állásával kapcsolatban a szolgáltató illetékes.
Fizetés online, bankkártyával
Az online bankkártyás fizetés az internetes vásárlásokra kifejlesztett, elterjedt és biztonságos fizetési mód. A Kauffer Áruház számára az online bankkártyás fizetés szolgáltatója a
CIB Bank.
Online bankkártyás fizetéskor a termék kizárólag befejezett és a szolgáltató által visszaigazolt tranzakció esetén tekinthető fizetettnek. A fizetés ilyenkor a szolgáltató oldalán történik, annak technikai problémáival, rendelkezésre állásával kapcsolatban a szolgáltató illetékes.
PayPal-fizetés, online bankkártyás fizetés vagy előre utalás esetén a terméket elküldeni, vagy az üzletben átadni csak az átutalás beérkezése után áll módunkban.
Ez Paypal esetén általában azonnal megtörténik, banki utalás esetén azonban hosszabb idő is lehet.
Utánvétes fizetés választásakor a futárszolgálat pénzkezelési díjat számítanak fel (ezt a rendeléskor megadott szállítási költség tartalmazza), amely a szállítási költséget megnöveli a díjtáblázatban foglaltak szerint:
Ha előre utalást választott, a szükséges adatokat (rendelésszám, bankszámlaszám, utalandó összeg) külön emailben és/vagy SMS-ben küldjük el önnek.Kérjük, ezek beérkezéséig ne küldje el az utalását! A tranzakció elküldésekor ellenőrizze az adatokat, a nem megfelelő utalások azonosítása ugyanis jelentősen késleltetheti a rendelés teljesítését. Hibás adatok megadásából eredő késedelemért nem vállalunk felelősséget.
Amennyiben a megrendelés és az elkészült számla végösszege között szállíthatósági vagy egyéb okból a vásárló felé többlet mutatkozik, azt az eredeti fizetési móddal megegyezően térítjük meg. Ha a különbség az Áruház javára mutat többletet, a terméket elküldeni vagy az üzletben átadni csak a hiányzó összeg kiegyenlítése után tudjuk.
Egyedi rendelés esetén (ilyen például minden, az OEM raktárból érkező termék) csak előre utalás vagy PayPal-fizetés választható. Az ilyen rendelések nem mondhatóak vissza, és ezek esetében az elállási jog sem gyakorolható.
Részletek erről az
ÁSZF 11. pontjában olvashatóak.
Rendelkezésre állás
Megrendelését a termék raktáron való rendelkezésre állásának megfelelően, a rendelések beérkezési sorrendjében teljesítjük. Ha az Ön által megrendelt áru a raktárkészletünkben nem áll rendelkezésre, akkor e-mailben 1-2, de maximum 15 napon belül értesítjük és megadjuk, hogy milyen határidővel tudjuk a kiszállítást teljesíteni.
A webshopban saját üzleteinken kívül külső raktáraink készleteit is feltüntetjük.
A webshopon látható raktárkészlet-információk saját üzleteink esetében óránként, külső raktárak esetében naponta egyszer automatikusan frissülnek, így csupán tájékoztató jellegűek. Az ezzel kapcsolatos reklamációkat, igényeket nem áll módunkban elfogadni. A megrendelt áru valós készletéről, a rendelés tételes teljesíthetőségéről a megrendelés feldolgozásakor tájékoztatjuk.
Ahol a raktár jelzése mögött +1 nap olvasható, ott a fenti várható szállítási idők +24 órával meghosszabbodnak.
Az OEM-raktárban található termékek egyedi rendelésnek minősülnek, azok beérkezési ideje általában 2-3 munkanap, egyes esetekben azonban ez ettől eltérhet. Az ilyen alkatrészek rendelésekor kollégánk a rendelés véglegesítése előtt jelzi a várható érkezési időt.
Ha több árut rendel, és közülük vannak olyan termékek, melyek ideglegesen nem állnak rendelkezésre belső vagy külső raktárkészletünkön és reális időn belül nem várható az érkezésük, akkor -egyeztetés után- a következő lehetőségek közül válaszhat:
- kiszállítjuk a rendelkezésre álló árukat és a fennmaradó termékek kiszállításánál a szállítási költséget nem számoljuk fel.
- a hiányzó áruval megegyező minőségű és árú, rendelkezésre álló terméket ajánlunk fel Önnek.
- amennyiben a hiányzó áru várható érkezési idejét tudjuk, bevárjuk azt, és a teljes rendelést egyben szállítjuk.
Az át nem vett személyes rendeléseket az utolsó tétel rendelkezésre állásától számított egy hétig (hét naptári napig) tartjuk, ezután - hacsak erre vonatkozóan külön nem egyeztettünk az ügyféllel - a rendelést megszakítjuk, a külső raktárból rendelt termékeket visszaküldjük. Két hét (tizennégy naptári nap) után előzetes egyeztetéssel sincs mód a termékek rendelésben tartására. Az át nem vett, és ezért megszakított rendelésekben foglalt termékek újrarendelhetőek, az újrarendeléskori áron és kondíciókkal.
Szállítás
A honlapon megrendelt termékeket egész Magyarországra és csak Magyarországra szállítjuk. Személyes átvételre is lehetőség van, a
szigetszentmiklósi és dél-budai üzleteinkben.
A 40.000 Ft. feletti rendelések esetén (
ha akkumulátort, gumiabroncsot és/vagy felnit nem tartalmaznak és egy csomagként feladhatóak) ingyenes szállítás lehetőségét biztosítjuk azon ügyfeleinknek, akiknek nincs szerelői, viszonteladói vagy nagykereskedői besorolásuk, előzetes fizetési módot választanak, és
a rendelésük összsúlya 20 kg. alatt van.
FONTOS: Az ingyenes szállítás feltételeinek teljesülésekor nem lesz MINDEN szállítási mód automatikusan ingyenes! Ha ön nem ingyenes szállítási módot, vagy utánvétes fizetést választ, szállítási költséget számolunk fel!
Szerelő, viszonteladó és nagykereskedő ügyfeleink esetén az ingyenes szállítás határa 300.000 Ft.
Termékét alapértelmezésben arra a címre szállítjuk ki, melyet regisztrációjában megadott. Egyéb kérés híján a termék számlája is a regisztrációban szereplő címre készül. Amennyiben a szállítást a regisztrációkor megadotttól eltérő címre kéri, a megrendelés elküldésekor tudja azt megadni. Téves adatok megadásából eredő problémákért felelősséget nem vállalunk.
A szállítási költség kizárólag a csomag(ok) összsúlyától függ, a távolságtól nem. A különböző szállítási módokra vonatkozó egyedi tudnivalók, a pontos díjak és a szállításhoz szükséges idő a díjtáblázatban olvasható. Az áru ellenértékét utánvétes fizetés esetén az átvételkor, a futárnak (vagy a Pick-Pack Ponton) kell átadni a futárköltséggel együtt.
A termékpaletta mérete miatt sajnos nem rendelkezünk minden termékről súlyinformációval. Ilyen esetekben az Áruház megpróbálja megbecsülni a termék súlyát. Ha ez a valóságban ettől jelentősen eltér, a rendelés feldolgozásakor a szállítási költséget módosítjuk.
Személyes átvételkor szállítási költség természetesen nem jelentkezik.
Attól az időponttól, amikor a futárszolgálat a csomago(ka)t átvette, nem rendelkezünk bővebb információról a küldemény helyzetéről. Ekkor partnerünk, az
MPL futárszolgálat tud felvilágosítást adni a Vevő rendeléséhez tartozó csomagszám alapján.
A kiválasztott futárszolgálatnál fennálló műszaki probléma, létszámhiány vagy túlterhelés okozta csúszás esetén fenntartjuk a lehetőséget, hogy a rendelés célba juttatása érdekében azt más módon szállítsuk ki. Ilyen esetben az eredeti szállítási költség nem változik.
Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy a futárszolgálatos kiszállítással vagy Pick-Pack Pontos átvétellel rendelt termékeket átvételkor vizsgálják meg, és ha azon sérülést, szivárgást vagy más, látható problémát észlelnek, azt a csomagátvételi elismervényen jelezzék! Ha ez nem történik meg átvételkor, utólag erre vonatkozó reklamációt nem tudunk elfogadni.