Mannol 7104 Truck Special SHPD TS-4 15W-40 (15W40) 208 liter
A Mannol SHPD TS-4 EXTRA 15W-40 (15W40) a teherautó gyártok legszigorúbb követelményeit kielégítő ásványi motorolaj.
Célzottan a Super High Performace Diesel (SPHD) nagyteljesítményű és nagysebességű motorokhoz fejlesztették (távolsági buszok, teherautók és vontatók, amelyekre vonatkozik Euro2 és Euro3 szabvány).
Garantálja a motor könnyű és biztonságos működést extrém körülményekben.
Megnöveli a motorolaj csereintervallumát (a gyártók előírásai szerint).
Innovatív minden időjárási körülmények között ásványi-szintetikus (Eszterek + HC-szintetikus) motorolaj modern, nagy teljesítményű és nagy sebességű dízelmotorokhoz turbófeltöltéssel és anélkül, nehéz körülmények között is. Az olaj megfelel a GLOBAL-DHD-1 globális specifikációnak, amely figyelembe veszi az európai, amerikai és japán gyártók összes követelményét az 1998 óta gyártott nehéz dízelmotorokra vonatkozóan, amelyek a legnehezebb körülmények között üzemelnek, az olajcserék közötti megnövelt futásteljesítménnyel a kipufogógázokban lévő mérgező anyagok tartalmára vonatkozó jelenlegi szabványok, amelyeket nehéz járművekre telepítenek (több mint 3,9 tonna).
A termék tulajdonságai:
- Az észter komponensek a legjobb minőségű ásványi-szintetikus alappal kombinálva, amely megfelel a GLOBAL DHD-1 követelményeinek, és széles hőmérsékleti tartományban optimális viszkozitást biztosít, kiváló súrlódás-, súrlódás- és kopásgátló tulajdonságokat biztosít, amelyek jelentősen meghosszabbítják az élettartamot a berendezés minden, még a legszélsőségesebb működési módban, széles környezeti hőmérséklet-tartományban, és jelentős üzemanyag-megtakarítást biztosít;
- Az észter komponensek természetes antioxidánsokkal kombinálva megnövelt termikus oxidációs stabilitást biztosítanak az olajnak, ami a kiváló mosó-diszpergáló tulajdonságokkal (TBN> 10) és az alacsony hamutartalommal kombinálva hatékonyan csökkenti a vízkő- és lakkképződést, megakadályozza az olajlerakódásokat. mindenféle motoralkatrészt tisztán tart és tisztán tart a szervizelés során a cserék között;
- Egyedülálló észter tartalmú készítmény olajállóságot biztosít az öregedés ellen, míg a párolgás csökkentésével csökkenti az olajlerakódási "hulladékot", ami lehetővé teszi, hogy akár 45 000 km-es intervallumig terjedő hosszú élettartamú motorokban és hagyományos motorokban is használható;
- Az észter tartalmú bázisnak köszönhetően az optimális viszkozitás kiváló alacsony hőmérsékleti tulajdonságokkal, alacsony dermedésponttal, valamint jó olajszivattyúzhatósággal és a motor alkatrészeinek alacsony hőmérsékleten való forgathatóságával, könnyű „hidegindítással” (-30 ºC-ig), ill. csökkent indítási kopás;
- Hatékonyan védi a motor alkatrészeit minden típusú korróziótól;
- Használható néhány magasabb kéntartalommal kombinálva.
Minden típusú nehéz dízelmotorhoz (távolsági teherautók, buszok stb.), terepgépekhez (építőipari, bányászati, mezőgazdasági) és európai, amerikai és ázsiai gyártók speciális berendezéseihez tervezve, amelyek megfelelnek az Euro I, II követelményeinek , III, IV, ahol CI-4 Plus vagy alacsonyabb teljesítményszint szükséges.
Használható olyan benzinmotorokban, ahol API SL vagy alacsonyabb teljesítmény szükséges.
Jóváhagyások és minősítések:
SHPD
API CI-4 Plus, CI-4, CH-4, SL
ACEA E7, A3/B4
JASO DH-1
GLOBAL DHD-1
CATERPILLAR ECF-2, ECF-1-a
CUMMINS CES 20076, CES 20077, CES 20078
DETROIT DIESEL 93K215
MACK EO-N, EO-M Plus
MAN M 3275-1
MB 228.1, 228.3
MTU Type 2
RENAULT RLD-2
VOLVO VDS-3
Viszkozitás:
15W-40
Kiszerelés:
208 liter
7104-DR | |
15W-40 | |
Mannol | |
208.00 | |
CI-4 PLUS, CI-4, CH-4, SL | |
E7, A3/B4 | |
VDS-3 | |
3275-1 | |
228.1, 228.3 | |
SHPD | |
RLD-2 | |
MTU TYPE 2, MACK EO-N, MACK EO-M PLUS, DETROIT DIESEL 93K215, CUMMINS CES 20076, CUMMINS CES 20077, CUMMINS CES 20078, JASO DH-1, GLOBAL DHD-1, CATERPILLAR ECF-2, CATERPILLAR ECF-1-A |
A terméket megnézték: | |
A terméket megvásárolták: | |
A termékből ennyi épp valaki kosarában: | 1 db. |